Stichting Robbedoes; LEEF met al je mogelijkheden

Stichting Robbedoes start in mei 2019 met de workshop ‘LEEF met al je mogelijkheden’. Vind jij activiteiten ondernemen en contact maken door je handicap moeilijk? Dan is deze workshop misschien iets voor jou. Kom ontdekken waar jouw mogelijkheden liggen.

De workshop wordt gratis aangeboden door Stichting Robbedoes en zal gegeven worden door Malou Vercammen. Malou is geboren met Spina Bifida ( een open ruggetje), wat resulteerde in de nodige operaties en ze afhankelijk is van een rolstoel. Malou heeft altijd meegedraaid in het gezin en een zo gewoon mogelijk leven geleid. Na de Mytylschool is ze naar de HAVO gegaan en daarna heeft ze de opleiding HBO Pedagogiek afgerond. Omdat Malou geconfronteerd werd met haar beperkingen en moeilijkheden heeft ze altijd naar mogelijkheden gezocht om de dingen te doen op haar eigen manier. Ze wilde graag mee doen in de maatschappij. Deze ervaringen hebben ertoe geleid dat ze haar passie heeft gevonden in het begeleiden van jongeren door met hen in gesprek te gaan, te motiveren en inspireren. Ze wil jongeren graag laten zien dat je een leuk leven kan hebben met een handicap als je de mogelijkheden maar ziet en er op durft te vertrouwen. Deze workshop is gericht op het leven met een lichamelijk beperking en het behouden van je eigen regie en doen wat je graag zou willen. De workshop bestaat uit 4 bijeenkomsten met de thema’s : Ik | Omgeving & Relaties | Studie | Vrije tijd & Sport

Ben jij tussen de 12 en 18 jaar en heb je interesse of behoefte aan meer informatie dan kun je contact opnemen met Karin Spapens via het telefoonnummer 06-303 60 877 of via info@stichtingrobbedoes.nl en je kunt je natuurlijk ook gelijk aanmelden!

Data : dinsdag 7 mei, dinsdag 21 mei, dinsdag 4 juni en dinsdag 11 juni 2019.

Tijd: 19.00 uur tot 20.30 uur.

Locatie: Jongerencentrum de Tavenu  Waalwijk